keskiviikko 22. tammikuuta 2014

Lukemista

Olen taas pitkästä aikaa harjottanu tota lukemista.

Enni Mustonen on ollu mun favorite jo vuasia ja olen lukenu melki koko tuatannon. Viimesin oli tää "Kularikko". Se on trilogian kolmas osa. (bongasin kirjan kirjastossa ja luin sitä pualeen väliin kun huamasin sen oleva tosiaan kolmas osa, eli viimenen.) No, se ei muuten haitannu, sillä Enni Mustosen kirjoihin voi mennä mukaan vaikka se olis jonku jatkoo. Eli ne kirjat mitä en tuotannosta oo lukenu, on just ne kaks osaa tästä. 

kuva lainattu netistä

No, sit huamasin, että Mustoselta on ilmestyny taas kirja ja jossen ny väärin muista lukeneeni, ni tää olis ny uuden trilogian eka osa, eli jatkoo seuraa. Kirjan nimi on Paimentyttö.

kuva lainattu netistä


Tää oliki niin uus painos, että ei löytyny heti kirjaston hyllyltä, mutta laitoin varaukseen. Siinä sit miättiessäni mitä lukis ootellessa, sain apua meitin ihanaiselta "kirjastotädiltä" (joka on kyllä mua nuarempi) apua ja sain vinkin mulle uuteen kirjailijaan, jolta löytyy tuatantoo kans kiitettävästä. Valkattiin sit sellanen vähä vanhempi kirja, että tulis sit jatkettua, jos pidän lukemastani.

Tää uus tuttavuus on Pirjo Rissanen ja kirja jonka valittin on 1995 painettu "Onnen tyttäret".


Kyllä tämäki oli ihan "mun tyylinen", sain kirjan kohtuuajassa luettua ja se oli loppuun asti mielenkiintonen. 
Nyt onki "Paimentyttö" jo kotona ja saan alkaa sitä lukeen. Mitenköhän maltaa alkaa ehtoolla nukkuun uuden kirjan kanssa ;)

Terkuin mie!

1 kommentti:

  1. miulla on jääny nyt jostain syystä kirjojen lukeminen ihan kokonaan. viimeisin on hakekaa kätilö..kirjoittajaa en muista mutta suosittelen kyllä lämpimästi. Toinen miun ooltaim feivöritti on härkösen ei kiitos.

    VastaaPoista