sunnuntai 11. tammikuuta 2015

Aika rientää

En tiä miten toi aika meneeki näin lujaa.
- kohta jo ollaan tammikuun puales välis.

Vajaat tyäviikot tiätty nopeuttaa, mutta jotenki vaan tuntuu, että mitään ei saa aikaseks, vaikka kuin sohrii kaikkee. Mä en oo saanu viäläkä niitä viimekeväänä alottamia villasukkia tehtyy valmiiks, puhumattaka huivista. Huivitekele on tos soffan viäres mua koko ajan muistuttamas ja siihen oonki jokusen kerran tarttunu, mutta viä on matkaa, ennenku se olis valmis.

Kansalaisopiston kurssit alkaa tällä viikolla ja muutama muuki juttu iskee samaan saumaan. Englannin kiältä oon koittanu tavata vähä joka päivä, aiheena matkailu ja muutenki tossa odottaa jokunen "tietokirja" terveyteen ja hyvinvointiin liittyen.

Olenko mä hamstrannu itelleni liikaa ajanviätettä?

Sen verran oon ottanu kuluvalla viikolla valokuvia, että on kokonaista yks kuva laittaa tänne näytille.
Lähettiin koittaan jäätä pitkin isännän veljen mökille, mutta jäätilanne oli edelleen sen verta heikkoo, ettei päästy perille asti. Kuiteski ku oli eväät mukana, poikettiin lähistöllä olevalle laavulle käristään makkarat. Kuvasta näkee meidän loppiaisen ajan lumitilanteen, mikä ei kauheesti viime yänäkään parantunu, vaikka niin säätiadotus lupas. Ei silti, mä en edelleenkä lunta kaipaa :)


Eikö olekki talvista...

Pakkaset ny taas kiristyy, joten ens viikonvaihtees voitas jo koittaa ihan omallekki mökille. Saa isäntä mennä perjantaina lämmittään ja mä hilpasen lauantaina töiden jälkeen perästä, siis jos kelit on suatusat. Ei mulla ny tän kummempia kuulumisia oo, jatkuu seuravassa numerossa.
- tai olis mulla, mutta en niistä viä paljasta mitään ;)

Terkuin mie!

4 kommenttia:

  1. No eipä ole lunta teillä, meillä tehdään olan takaa lumitöitä :)

    Se valmariini maistuu sitruunalle, minulle kauhistus kun en pidä happamasta, veden kanssa huljahtaa nopeasti pari ruokalusikallista :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitruuna on mullekki vähä sellanen ei niin mialusa, mutta eipä tästä korkeelta putoo jos sitä valmariinia kokeilee. Juan muuteski sen kaks litraa vettä päiväs, ni vois sit aina ottaa pari lasii kerralla. Toiseen valmariini ja toisella viä huuhdella ;)

      Poista
  2. Täällä meillä oikiat nietokset lunta ja pakkastakin piisaa... Voi nuotiomakkarata parempata en tiiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllä makkara on komiaa varsinki ulkoruakana :)

      Poista