sunnuntai 18. tammikuuta 2015

Kokemus se tämäki

teen ny sellasen paljastuksen, että...
- tässä saa siipeensä mun osaltani yks suuri putiikki joka toimii niin liikkeenä ku nettikauppanaki.

Päätettiin antaa nuarisolle joululahjaks lahjakortit yhteen kauppaan. Nettisivuilla oli lahjakorttitilausta varten ohjeistus. Lahjakortteja sai tilata alkaen 10€ kappalehintaan. Tilattiin niitä sit 40 kappaletta asian yksinkertaistamiseksi. Ohjeissa oli kyllä myös lisäkommenttilooda, jos oltais haluttu ne joillekki muille summille. Siihen ei laitettu mitään.

Lahjakorttikuori tuli joulukuun 18.12. Kuoressa oli YKSI 400€:n lahjakortti. Soitettiin siitä sit heti kyseiseen putiikkiin korjausta varten, jotta jos heillä olis ollu yhtään hyvää tahtoa sitä viä jouluks korjata. Ensimmäinen soitto meni "ketuille". Asiakaspalvelija ei tiennyt miten toimia ja lupasi tiedustella asiaa ja palata aiheeseen liittyen. Ei Palannu!
Otettiin uudelleen 19.12 yhteyttä ja sieltä luvattiin asia hoitaa, kunhan me ensin palautamme kyseisen kortin asiakaspalautuksena heille. Kortti lähti samana päivänä ja maanantaina 22.12 tuli viesti, että tuotteemme on otettu huoltoon. Heh!

Sit jäätiin odottaan...
-odotettiin yli joulun ja otettiin taas yhteyttä ja tiedusteltiin, että koskas se huolto olis hoidossa. Ymmärettävästi heillä saattoi olla ruuhkaa huollossa ja sieltä luvattiin kiirehtiä asian tiimolta. Vuosi vaihtu ja korteista ei kuulunu saatikka näkyny jälkeekään. Oltiin yhteydessä sähkösesti ja puhelimitse useeseen kertaan ja aina vaan sanottiin, että asia on hoidossa, paitsi viimeisellä soittokerralla asiakspalvelija sanoi että "mitä useammin otatte yhteyttä, sitä pidemmälle asian käsittely menee"
Maanantaina 12.1 isäntä sit laitto sinne viestiä, että halutaan rahat takas kun asia ei siellä etene. Siihenkään ei kukaan ottanu kantaa. Tiistaina isäntä sai puhelimella sen henkilön kiinni, joka anto meille nää palautusohjeet ja siinä käytettiin jo kuumia sanoja asian suhteen. Kyseinen asiakaspalvelija lupas sit heti hoitaa asiamme kuntoon ja...
Ei meinattu uskoo, ku viimein keskiviikkona tuli viesti, että tuotteemme on lähetetty huollosta.
Torstaina 15.1 saatiin lahjakortit tänne ja saatiin niitä väellemme jakaa.

Selvennän tässä vielä sitä, että jos nettisivut on laadittu siten, että tilauksessa on tulkinnan varaa mitä asiakas haluaa ja miten se ymmärretään yrityksessä, siinä tapauksessa sivustossa on Suuri virhe! Toinen seikka on se, että jos asiakaspalvelijalla ei ole riittävää kielitaitoa tulkita saamaansa tilausta oikein.
Esimerkki: Jos tilaan 40 kpl lautasia, en halua 40:n hengen tarjotinta.

Olen nyt kuiteski asiallinen tätä yritystä kohtaan, enkä sitä tässä julkisesti paljasta. Jos joku tulee oikeen uteliaaks, voi ottaa yhteyttä s-postin kautta.

Laitan tähän loppuun kuvan lomasuunnitelmista, joista myöhemmin ;)

kuva lainattu googlesta, ehkä tästä saatte vielä ihan mun omanki kuvan tulevaisuudessa
Terkuin mie!

2 kommenttia:

  1. Voi mahoton, johan pomppasi.. Miten toisille yritykselle nämä korjaukset sujuvat suit sait sukkelaan ja toisilla ei toimi laisinkaan. Tuuminpä itse että teen tänään postauksen erään toisen suuren yrityksen toiminnasta, kun sain väärän tuotteen tilaamani tilalle ja miten homma sitten etenikään. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jään innolla odotteleen sun kertomusta. Oon miettiny, ettei tän huanommin voi kukaan sössiä...

      Poista