sunnuntai 3. kesäkuuta 2018

Hyvää kesäkuuta

Mulla on vissiin menny lujaa, kun en ole tänne ehtiny yli kuukauteen...
- jollei sit ole toi laiskuus iskeny.

No, mitäkö mä sit olen touhunnu?

Myyny kukkia ja yrttejä:



Osallistunu isännän apuna suunnitteleen mökille kävelykonkeja:





Ja tiätysti autoin, ainaki vähä toteutukses:



Sit olen istuttanu yrttejä ja keränny koivunlehtiä teetä varten:



Siivonnu tiätysti olen lähes joka kopperon omalla tontilla, niinku mökin, saunakamarin, saunan, huussin ja varaston. Toi jälkimmäinen isännän kans. Mutta kuka ny näitä normihommia laskee ;)

Ollaan me kyllä ehditty retkeileenki jo tän kesän alkajaisiks:




Niin, tätä mä olen touhunnu, ja lisäks tietty joo...
- ollaan oltu töis. 

Mitenkö sit on aika riittäny?

No, meillähän on toi mökki täälä kotikunnas. Matka mökiltä kotiin kestää paatilla ja autolla puali tuntia. Ollaan oltu ny veneilykaudella keskimäärin kaks yätä kotona ja viis mökillä. Ku päivät on ollu kauniita ja valosia, ni kyllähän sitä jaksaa.

Auringonlaskuja ollaan saatu katella harvase ilta täälä, niinku lähes jokapualella tätä maata. Sateita tässä jo toivoo, pelkästään jo luannon takia. Noita pikkukoivuja ku leikattiin mökin pihasta, yllätyin, ku oli jo kellasruneita lehtiä. Kuivuudesta neki kärsii. 

Lupaan, etten ny pidä näin pitkää väliä seuraavaan postaukseen...
- jos siä kuvaruudun toisella pualen ny enää ketään on.

Lämpimiä kesäpäivä toivotan kaikille ja "nähdään".

t: anne


2 kommenttia:

  1. Ihana tunnelma tuolla mökillänne <3
    Ja tuo alimmainen kuva! Wow! Kerrassaan huikea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3
      Noita auringonlaskukuvia meillä riittää :D Lähes joka ilta se vaan on niin erilainen ja kuvauksellinen.

      Poista