maanantai 1. huhtikuuta 2013

Kesäaikaa!

Se on kuulkas ny kesäaika!
- oli hieno tunne herätä mökillä, kun kello näytti ihan oikeeta aikaa. Me kun ei siirretä siellä olevaa kelloa talviaikaan. Se on sit tikittäny koko talven tuntia edellä. Tää on ollu "mun juttuni"... tuntuu että kesä tulee nopeemmin :D

Sitte seuraavaan asiaan (oliko toi edellinen edes asiaa?!?)

Arvonta on suoritettu!!!
Yhden arvan jouduin diskaamaan, koska aika oli päättynyt. Olen pahoillani, mutta säännöt on säännöt.

Arpoja tuli 45 kipaletta. Huikeeta!!!
Syötin lukemat random.org:iin ja.... ja.... ja..
- otetaas tähän väliin kukka:

kuva mun uudella kameralla... jeee!!!

Niin siis siihen arvontaan...
Ensimmäinen arpa tulee numerolle 10!
Joo' o... kymppi ja jos nyt laskee noi arvat tosta listasta, niin ONNEA, ONNEA BEATE56!!!
- jaa ei ole tuuria vai ;)

Toinen arpa kolahtaa numerolle 43!
ONNEA, ONNEA EEVU!!!

Nyt vaan yhteystiedot osotteeseen anne.uusimaki@hotmail.com (Beate56 kans, koskei mulla ole enää sitä tallessa)

Onnittelut vielä voittajille ja suuri kiitos kaikille osallistujille !!!

4 kommenttia:

  1. JEEEEE....minä täällä hihkaisin, että tuo kaveri meinasi sohvalta pudota :D! Laitan sinulle postia ja itse pidän kanssa arpajaiset ihan lähiaikoina, kun tämmönen tuuri oli.

    VastaaPoista