tiistai 4. kesäkuuta 2013

Paljastuksia



Blogimaailmassa kulkee kaikenlaisia haasteita ja kaikilla on tiätysti tarkotuksensa
Meikäläistä muisti haasteella Pieni onnenpesä- blogista Jenna. Kiitos paljon muistamisesta!
Haasteen ideana on löytää uusia blogeja, 
ja auttaa huomaamaan heitä joilla on alle 200 lukijaa.
Haasteen säännöt
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille lukijoille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.
Ja näin lähdetään liikkeelle:
Omat "paljastukseni"



1. Olen aina ollu vähän "erilainen nuori" harrastusteni puolesta. Olen suorittanu jo vuosikymmeniä takasi metsästäjätutkinnon, käyny jänestämässä, loukuilla ja hirviporukassaki juaksin "koirana" muutaman vuaren ja tässä aikuisempana suoritin laitesukelluksen P1-kortin, eli suameks, saan luvalla sukeltaa laitteilla 15m syvyyteen. (kouluttajan kanssa kävin jopa 22m syvällä)
2. Olen koukuttautunu saksalaiseen "saippuasarjaan" Lemmenviemään.
3. Olen hullaantunu Intiaan.
4. Mulla on korkeenpaikan kammo, housunpuntit tutisee jos joudun kiipeen tikapuita enemmän ku kolme porrasta.
5. Onhan mulla sit käärmekammoki.
6. Mulla on kaks veljee ja 0 siskoo.
7. Olen hankkinu meitin koiran Pelastetaan koirat-yhdistyksen kautta virosta.
8. En halua asua kaupungissa.
9. En ole ikinä ollu Yö-yhtyeen keikalla, vaikka olisin niin halunnu.
10. Herkkuruokaani on merilohi graavattuna, paistettuna, grillattuna, loimutettuna, savustettuna tai ihan miten vaan.
11. Mun kengän koko on 35-36, joskus jopa 37 ;)

Huh, että meinas olla vaikeeta.




Seuraavana on sitte Jennan laatimat kysymykset:
 1. Miten päätit aloittaa bloggaamisen? 
Mulla on aika vilkas miälikuvitus ja olen jopa alottanu aikoinani kirjan kirjottamisen, mutta se on jääny. Sit hokasin tän bloggailun ja aattelin, että tää on kait just mun juttuni.
2. Mistä saat inspiraation kirjoittaa?
Yksin ollessani pullahtaa kaikkea mieleen ja sit kun nautin oleilustani, tekemisistäni sun muusta, siitähän on aivan pakko laittaa postausta.
3. Mihin aikaan päivästä tykkäät kirjoitella blogia?
Yleensä iltapualesta, telkarin ääressä.
4. Lempi aineesi koulussa?
Siitä on aikaa jo niin kauan, että en taida osata vastata, mutta jos on ihan pakko jotain laittaa, ni ehkä se oli amiksessa kakkujen valmistaminen.
5. Kuvaile persoonallisuuttasi kolmella sanalla.
Iloinen, reipas ja sosiaalinen.
6. Mistä nautit elämässäsi eniten?
Eniten nautin auringossa ja lämmössä oleilusta meren läheisyydessä.
7. Oletko aamu-vai iltaihminen?
No, en oikeen kumpaakaan, mutta jos toinen on valittava, niin ilta olis lähempänä.
8. Miten rentoudut?
Parhaiten rentoudun saunassa ja meressä vuoron perään ;)
9. Lempi musiikkityyli?
Tässä kohtaan täytyy kyllä sanoo, että olen "kaikkiruokanen", tilanteen mukaan. Mökillä on radiossa kyllä suamipoppia.
10. Tykkätkö matkustella?
Harvakseltaan, mutta kun matkustan, menen kauas. Enkä harrasta kaupunkilomia, mielellään rannoilla vaan.
11. Mistä tulet hyvälle tuulelle?
Mä olen aina hyvällä tyylella ;) ... tai no ainaski 95%:sti




Sitte mun kysymykset:

1. Kissa vai koira?
2. Mikä rotu?
3. Kesä vai talvi?
4. Farmari vai henkilöauto?
5. Sandaali vai sandaletti?
6. Mikä yrtti?
7. Suolanen vai makee?
8. Kaupunki vai rantaloma?
9. Juna vai linja-auto?
10. Jääkiekko vai formula?
11. Puna- vai valkoviini?


Haastan kaikki joilla on  alle 200 lukijaa , jotka tän bongaa :)







2 kommenttia:

  1. nää on aina yhtä kivoja nää haasteet..ja hei, jokos oot osallistunu meikäläisen lahjakortti arvontaan??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli tässä hiuka hektistä pari viikkoo ja en huamannu koko arvontaa, mutta nyt olen osallistunu ;)
      Kiitti muistutuksesta.

      Poista