keskiviikko 29. tammikuuta 2020

Hei. minä täälä!

Tosiaan...
- mä olen täälä.

Nyt en pyydä anteeks poissaolooni ollenkaan. Oon ollu vaan laiska ja saamaton. Tai jos ny ihan oikeen kunnolla mietin syytä hiljaiseloon täälä blogissa, niin löydän yhden Ison syyn.

Oon kirjottanu tätä blogia vuodesta 2011 asti. Alkuun aktiivisesti, sitten vähän laiskemmin ja loppuakohti vielä laiskemmin. Suurin syy tähän hiljaiseloon on ollu se, että mulla loppu mietteet mitä jakaa. Tuli sellanen tunne, että jauhan samaa. 
Mökkielämä on mun henkireikä. Mulle jokainen ilta on erilainen samoissa ympyröissä, mutta tuli sellanen tunne, että Te rakkaat lukijat alatte kyllästyyn mun kuviin ja juttuihin. 

Voi olla, että ehkä ette, mutta mulle itelle tuli tällänen tunne. Ja kun tälläseen tunteeseen ottaa kiinni, peli on menetetty!


Mun kirjotusrytmi on ollu sellanen, että kuvia otin viikonloppuina ja sunnuntaina kun kotiuduttiin, muokkasin kuvat ja aloin kirjottaan postausta. Rytmi oli kyllä ihan ok, mutta se vaan alko kesällä tökkiin. Aloin käymään sunnuntaisin ennemmin kävelylenkillä ku kirjottaan. No, terveellisempi vaihtoehtohan toi oli kieltämättä. Sit jos en lähteny kävelylle, aloin siivoon varastoo. Olihan seki joku tekosyy olla kirjottamatta. 

Mä olen muuten maailmanmestari keksiin tekosyitä, jos joku asia ei ole mieluinen.


Ehkä teitä kiinnostaa kuiteski:

Kirjotan nyt tähän lyhykäisesti, miten toi kulunu syksy meni.

No, me ollaan käyty koko syksy tietysti mökillä. Talvi meinas tehdä tuloaan Pyhäinpäivän aikoihin ja me nostettiin Santtu ylös. Ei se talvi sit kuiteskaan tullu ja me alettiin kulkeen mökillä kimpassa isännän veljen kanssa niiden pikkupaatilla. Heidän mökkihän on samalla lahdella parin kilometrin päässä meistä.

Loppuvuosi on ollu tuulinen ja sateinen. Tuuli on ollu aika-ajoin myrskylukemissa. Me ollaan kastuttu melkein joka kerta ainaki toiseen suuntaan ajellessa. Mökillä on ikkunat helissy ja nurkat vinkunu myrskytuulissa, mutta ku kämpäs on ollu lämmin, ni mikäs siä on ollu ollessa.
Eli, ollaan mökkeilty koko ajan ja veneellä kuljettu, kun jäistä ei ole ollu tietookaan. Vieläkin ollaan menossa ainaki tulevana viikonloppuna. Säätiedotusta seurataan kyllä ahkerasti, sillä kuuluis sen talven ny josain kohtaa tulevan.




Nää kuvat on lokakuulta, silloin ku viä oli tyveniä ehtoita.

Mitäs muuta tuli puuhattua, pitää oikeen virkistää muistia. Niin juu, oltiin me yks viikonloppu Valtakunnallisilla Yrittäjäpäivillä Lahdessa ja Virossa käytiin Joulun avauksessa. Tuli muutama pidennetty viikonloppu irtiottoo töistä...
- ja kotoo.

On mulla yks uuski juttu tässä meneillään. Olen ajatellu toisenlaista blogia, tai olen jo pari postausta harjotukseks tehny, mutta...
- pää sauhuaa nyt vielä niin asian tiimoilta, että en isommin asiasta ole huudellu. Haen ensin kokemusta aiheesta enemmän ja jaan sit osotteen tänne. 

No, nyt varmaan mietitte, että mitäs tää nyt on? Antaa vähän ja jättää siemenen uteliaisuudelle...
- eikös se ole parempi niin :D


Kiitos teille, jotka ootte jaksanu odottaa mun juttujani <3

Jatkumoa on tulossa joko täälä tai sitten toisaalla.

t: anne

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti