torstai 3. helmikuuta 2011

Seerumia syvänteisiin

Sain lapsuuden ystävältäni linkin muutama viikko takas yhdelle sivustolle jossa oli hakukaavake sellaseen testiryhmään, missä testataan kauneusseerumia. No mä kun en koskaan ole mitään voittanu, saatika päässy mihinkään testiryhmiin (joihin olen hakenu uskomattoman monta kertaa muuttumisleikistä painonpudotusryhmään jne...), aattelin silti kokeilla onneani.

Kerkesin jo unohtaa koko jutun, ku eilen tuli meili sähköpostiin, missä kiitettiin hakemuksestani ja ilmoitettiin, että kaikille testiin päässeille tulee viimeistään torstaina paketti postissa ohjeineen. Ei siinä viestissä mainittu, että mut olis valittu, mutta innolla odotin aamulla postiani.
No, sielä oli sellanen erikoinen kullan värinen kuori ja siellä oli..... jeeeee... sielä oli seerumituubi ja viesti ohjeineen.
Mä suunnilleen repesin siihen paikkaan!!! Tällänen vanha akka oikein innostu.
Hetken sitä innoissani ihmeteltyä, oikeen pelästyin innokkuuttani. Näin pienestäkö se onnellisuus on kiinni!
Kyllähän mä tietty oon onnellinen, mutta tästä tuli vielä onnellisempi olo.
Tästä päivästä alkaen mä sit vaan nuorrun ja kaunistun ja ihostani tulee heleä...
Ei vaan, otan tän testin kyllä tosissani ja jos siitä on apua, takuulla kuulutan sitä tuotetta kaikille.

Tähän kuuluis laittaa ny kuva ennen ja sit toinen kokeilun jälkeen, mutta ..... jätetään ny toistaseks ne "omat kuvat" ;)
Eli kun en kehtaa omaa kuvaani laittaa, kelpaikos tämä tammikuun lopun auringonlasku mökiltä päin länttä... tai oikeestaan lounaaseen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti